Ze širokého sortimentu tvarů a barev obuvi Peter Legwood si vybere každý. Obuv si můžete zakoupit prostřednictvím našeho e-shopu. Pro nejlepší výběr doporučujeme vždy změřit obě chodidla a doplnit informaci do poznámky při objednávce (více informací v sekci "Jak správně vybrat" níže). Neváhejte rovněž využít široké sítě prodejen, kde vám proškolený personál poradí s výběrem, popřípadě s úpravou obuvi.

Aktuální informace k výměně zboží 
Výměna nebo vrácení zakoupeného zboží do 31. 12. 2020 je možné do 31. 1. 2021.

Doprava a platba
Jak správně vybrat
Proč nosit Peter Legwood
Obchodní podmínky
Certifikáty
Nejčastější dotazy
Ochrana osobních údajů

Informace k dopravě

Pro zasílání zboží používáme přepravní službu PPL. Způsob dopravy si zákazník volí v rámci vyplňování objednávky. U společnosti PPL je garantováno doručení následující pracovní den po našem podání zásilky. O odeslání zásilky budete informováni a pomocí čísla balíku, můžete zásilku na stránkách PPL sledovat. Zásilky jsou po dobu přepravy pojištěny.

Jak postupovat když je přijaté zboží poškozené

  • Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
  • Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.
  • Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem peterlegwood.com, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. 

Komunikace reklamace s PPL

Reklamační formulář (na internetu) nebo oznámení proveďte na bezplatné telefonní lince společnosti PPL: 841 775 775

Pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic). Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic).

V případě dodávky zboží do zahraničí nás prosím kontaktujte (objednavky@pro-evolution.cz). Sjednáme s Vámi podmínky a ceny dodání.
V případě zájmu o dopravu na Slovensko, prosím využijte slovenský eshop www.peterlegwood.sk.

Standardní ceník dopravy

Doprava PPL ČR při platbě předem 120 Kč, dobírka PPL 120 + 40 Kč. 

Doprava PPL na Slovensko při platbě předem 250 Kč.

Doprava po ČR při objednávce nad 2000 Kč zdarma. (Pro velkoodběratele platí doprava zdarma nad 4000 Kč).

Výměna nebo vrácení zakoupeného zboží (v 12/2020) je možné do 31. 1. 2021.

Osobní vyzvednutí na prodejnách Chodím zdravě

Osobní vyzvednutí a zakoupení zboží na kamenných prodejnách Chodím zdravě s.r.o.

Chodím zdravě, Žitná 52, Praha 2

Chodím zdravě, V Olšinách 1467/38, Praha 10

Chodím zdravě, Komenského 4847/15, Jablonec nad Nisou

Chodím zdravě, Lidická 5, Brno

Chodím zdravě, Slovanská 72, Plzeň

Informace k platbám

Číslo bankovního účtu Raiffeisenbank 5848442028/5500.

Platba bankovním převodem nebo kreditní kartou pomocí platební brány GoPay.

Online platby přes GoPay

Platební brána GoPay je systém vyvinutý pro internetové obchody. Zprostředkovává jednoduché, rychlé a bezpečné online platby. GoPay sdružuje platební metody většiny bank působících na českém trhu. Platební brána GoPay je provozovaná na základě povolení uděleného Českou národní bankou pro poskytování platebních služeb malého rozsahu a zároveň podléhá její stanovené kontrole.

Platba kartou online přes GoPay

Použití platebních karet VISA, MasterCard a Maestro je pohodlným a bezpečným způsobem bezhotovostní platby. Pro platbu kartou na internetu musíte mít pro toto kartu aktivovanou - informujte se ve své bance.

Údaje ze své platební karty předáváte přímo bance, nikoli prodejci. Nikdo ze zaměstnanců nemá přístup k údajům o Vaší platební kartě.

Přijímáme platební karty VISA, VISA Electron, MasterCard a Maestro.

V objednávkovém formuláři vyberte způsob platby – platební kartou. Po odeslání objednávky budete přesměrováni do naší zpracovatelské banky, kde budete vyzváni k zadání údajů o Vaší kartě:

číslo platební karty

datum ukončení platnosti karty

CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty

Tyto údaje zadáváte přímo bance, která zajistí nerozluštitelný zakódovaný přenos dat a nám pouze sdělí výsledek autorizace a dává tím pokyn k vyřízení objednávky. Tímto je odstraněna možnost zneužití Vaší platební karty subjektem, od kterého si zboží kupujete a volného přenosu nechráněných dat na veřejné počítačové síti.

Jak postupovat v případě neprovedení platby?

Pokud nám banka nepotvrdí platbu vaší kartou, může to být z následujících důvodů.

Údaje o platební kartě nebyly vyplněny správně.

Na vaší kartě nemáte dostatek finančních prostředků.

Vyčerpali jste limit pro internetové transakce.

Vaši kartu nelze použít pro platbu na internetu – obraťte se na vaši banku a nechte si tento typ transakcí povolit.

Pokud netrváte na tomto způsobu platby, dejte nám vědět, změníme způsob úhrady, případně uhraďte na výše uvedený bankovní účet u RB s variabilním symbolem shodným s číslem objednávky.

Výrobky Peter Legwood můžete nakoupit jak na eshopu tak v našich partnerských prodejnách, kde si obuv můžete nejen vyzkoušet, ale odborný personál vám ji upraví přímo na míru podle vašeho chodidla.

Pro správný výběr doporučujeme:

  • Po výběru modelu a barvy přidejte do košíku vaši obvyklou velikost obuvi.
  • Změřte obě chodidla v milimetrech dle obrázku níže.
  • Uveďte velikost obou chodidel v milimetrech do poznámky.
  • Velikosti u obuvi jsou pouze orientační. Vybíráme na základě vámi uvedeného rozměru chodidel v milimetrech.

Jak správně změřit velikost chodidel?

Vždy se měří levá i pravá noha. Měření provádíme vestoje.

Obě nohy nemusí být stejně dlouhé, vždy proto měřte obě chodidla. Naše nohy jsou večer větší a širší než ráno, proto měřte až odpoledne nebo večer.

Pomocí (nejlépe) svinovacího kovového metru jednoduše zjistíme přímou délku chodidla  v milimetrech. Důležité při tomto měření je, aby se pata jemně dotýkala např. zdi či jiné kolmice.Mereni-chodidel

V objednávce vždy uvádějte velikost obou chodidel v milimetrech do poznámky. Děkujeme.

Obuv Peter Legwood je upravitelná na míru pomocí horkovzdušné pistole. Úpravu provádí pouze vyškolený personál v prodejnách Peter Legwood. Díky této úpravě vám budou boty držet perfektně na noze.

Zakoupení obuvi Peter Legwood je investice do vašeho zdraví. Již po několika týdnech pravidelného nošení obuvi nebo vložek pocítíte rozdíl. Peter Legwood díky systému AEQUOS pomáhá od bolesti zad, nohou a kloubů. Obuv a vložky značky Peter Legwood jsou charakteristické svým tvarovaným povrchem, který podpírá chodidlo. Garantuje lepší rovinu kloubů a snižuje riziko nesprávných rotací s následkem opotřebení zejména kolen a kyčlí. Systém AEQUOS pomáhá držet chodidlo v optimální pozici, umožňuje kloubům být ve správném postavení a pracovat vždy perfektně v ose. Pánev a ramena se znovu vyrovnávají. Záda se napřimují a zlepšuje se celkové držení těla.

Informační sdělení EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. 

Všeobecné obchodní podmínky

  1. Úvodní ustanovení

  2. Kdy a jak dostanu zboží?

  3. Doprava a platba

  4. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

  5. Odstoupení od kupní smlouvy

  6. Reklamační podmínky

  7. Záruční podmínky

  8. Ochrana osobních údajů

  9. Výměna zboží

  10. Dárkový poukaz

  11. Závěrečná ustanovení

I. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pouze pro nákup v internetovém obchodě www.pro-evolution.cz, www.peterlegwood.cz. Internetový obchod provozuje společnost Pro Evolution s.r.o., se sídlem ul. Mělnická 69/77, 277 11 Libiš, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddílu C, vložce 173578 (dále též jen jako „provozovatel“). Tyto podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti provozovatele jako prodávajícího a zákazníka jako kupujícího. Ceny jsou platné pouze na tomto e-shopu.

Nabídka e-shopu platí pouze pro Českou a Slovenskou republiku.

II. Kdy a jak dostanu zboží

Po potvrzení objednávky e-mailem je objednávka platná a námi zaevidovaná. Většina zboží je skladem, expedujeme jej průběžně. Pokud požadované zboží momentálně není na skladě, jeho expedice se posouvá o termín dodání distributorem. Pokud nejsme schopni objednávku zajistit v přiměřeném termínu, budeme Vás kontaktovat. Do jednoho až dvou dnů od expedice Vám dorazí zásilka na Vámi zvolenou adresu. Pokud bude zboží pro velký zájem vyprodáno, budeme Vás neprodleně informovat.

III. Doprava a platba

Možnosti dopravy:
Pro zasílání zboží používáme přepravní službu PPL. Způsob dopravy si zákazník volí v rámci vyplňování objednávky. U společnosti PPL je garantováno doručení následující pracovní den po našem podání zásilky. O odeslání zásilky budete z naší strany informováni a pomocí čísla balíku, které Vám sdělíme si můžete zásilku na stránkách PPL sledovat. Zásilky jsou po dobu přepravy pojištěny. Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem "peterlegwood", příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Komunikace reklamace s PPL:

  1. Reklamační formulář (na internetu) nebo
  2. Oznámení proveďte na bezplatné telefonní lince společnosti PPL: 841 775 775

Pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic). Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic). V případě dodávky zboží do zahraničí nás prosím kontaktujte. Sjednáme s Vámi podmínky a ceny dodání.

Možnosti platby:

Bezhotovostní převod se uskutečňuje po potvrzení objednávky z naší strany a na základě Proforma faktury poslané e-mailem, zboží bude prostřednictvím dopravce odesláno až po připsání částky na náš účet vedený u Raiffeisenbank číslo 5848442028/5500. Zboží je rezervováno 5 pracovních dnů od zaslání - vystavení Proforma faktury.

Pokud není částka uhrazena (připsána na náš účet) do 5-ti pracovních dnů po vystavení proforma faktury, objednávka se ruší.

Dobírku si můžete zvolit, pokud si přejete za zboží zaplatit až v rámci převzetí. Platba za zboží probíhá hotovostně oproti převzetí zboží od dopravce na Vámi zvolené adrese.

Gopay: okamžitý převod, nebo platba kartou On-line. V závislosti na zvoleném způsobu platby bude zákazník přesměrován na stránky poskytovatele platebních služeb pro účel zaplacení.

IV. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu www.pro-evolution.cz, www.peterlegwood.cz jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami včetně podmínek reklamace a že s nimi souhlasí.

1. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.

2. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.

3. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.

4. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.

5. Vyplněním registračního formuláře, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu www.pro-evolution.cz, www.peterlegwood.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.

6. Velikost zboží při nákupu obuvi Peter Legwood: vždy je třeba změřit velikost obou chodidel v mm (většina lidí má odchylku 1-3 mm mezi levým a pravým chodidlem), dle návodu v sekci jak správně vybrat na stránce vše o nákupu. Pokud objednáváte obuv vždy vyberte nejbližší vyšší velikost.

7. Prohlašujeme, že veškeré zboží, nabízené v rámci internetového obchodu www.pro-evolution.cz, www.peterlegwood.cz, pochází ze skladů oficiálních výrobců a dovozců.

8. Cena zboží a služeb je platná v momentě odeslání objednávky (el. kopie objednávky je vždy zaslána automaticky kupujícímu). Pokud není v detailu produktu uvedeno jinak, platí speciální akce vždy jen do vyprodání zásob a příslušný den.

Informace o ceně jsou zobrazeny vždy u konkrétního zboží. Cena je uváděna včetně DPH a v košíku je částka detailně rozdělena na DPH a jeho základ. K ceně zboží je připočítáván poplatek za zvolenou přepravu zboží. 

V případě doručení zboží přepravní službou zasíláme daňové doklady elektronickou formou, a to neprodleně po doručení zboží. Při převzetí zboží obdržíte doklad o zaplacení.

9. Prodejce si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednací údaje neúplné, nebo vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednat zboží. O tomto odmítnutí zašle prodávající informaci na e-mailovou adresu zákazníka.

V. Odstoupení od kupní smlouvy

1. Kupující má právo podle ustanovení § 53, odstavce 7 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, v platném znění odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádáme Vás o dodržení níže uvedených podmínek.

2. Odstoupení od smlouvy lze učinit výslovným projevem vůle, že odstupujete od smlouvy, a to písemně dopisem doručeným na adresu společnosti Pro Evolution s.r.o., ul. Mělnická 69/77, Libiš, PSČ 277 11. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu.

3. V rámci sdělení o tom, že odstupujete od smlouvy vždy uveďte číslo Vaší objednávky.

4. Pokud jste již zboží obdržel/a a převzal/a, zašlete jej zpět na adresu uvedenou na faktuře s tím, že zboží:

•           musí být nepoškozené bez známek opotřebení,

•           musí být v původním obalu,

•           bude doprovázeno kopií dokladu o tom, že jste si vracené zboží koupil/a u nás (kopie faktury),

•           musí být kompletní (včetně příslušenství),

•           vytiskněte si "Formulář vrácení/výměny zboží

5. Peníze za zboží Vám zašleme převodem na Vámi sdělený účet nebo složenkou oproti splnění Vaší povinnosti dle ust. § 457 občanského zákoníku.

VI. Reklamační podmínky

1. Případné reklamace budou vyřízeny v souladu s podmínkami reklamace Pro Evolution s.r.o. a právním řádem platným v ČR.

2. Kupující je povinen při převzetí zboží bez zbytečného odkladu zboží prohlédnout a o případných zjištěných vadách okamžitě informovat prodávajícího.

3. Odpovídáme zákazníkovi za to, že prodávané zboží je při převzetí zákazníkem ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se dále rozumí, že zboží má jakost a užitné vlastnosti, námi popisované, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro tento druh zboží obvyklé.

4. Záruční doba na výrobní vady je u všech produktů 24 měsíců. Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou po kterou při správném používání a ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jeho užívání vydržet.

5. Oznámení o zjištěných vadách lze učinit vyplněním tohoto formuláře "Reklamační protokol", který odešlete na adresu: Pro Evolution s.r.o. 

6. K reklamaci je třeba předkládat pouze obuv vyčištěnou, (zbavenou všech nečistot) a suchou.

7. Reklamované zboží zašlete zpět na adresu centrálního skladu: Pro Evolution s.r.o., ul. Mělnická 69/77, Libiš, PSČ 277 11., s tím, že zboží:

musí být kompletní (včetně příslušenství),

bude doprovázeno kopií dokladu o tom, že jste si reklamované zboží koupil/a u nás (kopie faktury)

bude doprovázeno formulářem "Reklamační protokol" kde popíšete, o jaké vady se jedná a jak se projevují.

8. Dopravce neručí za špatně zabalené zásilky. Výrobce obvykle neuznává záruku u zboží poškozeného při přepravě i když se závada projevila před transportem. Na reklamace vad způsobených přepravou zboží v nedostatečném obalu nebude brán zřetel.

Upozornění: v žádném případě neposílejte reklamované zboží na dobírku. Takto vrácené zboží nebude přijato a prodlužujete tím dobu vyřízení.

9. Náklady spojené se zasláním zboží nazpět hradí vždy zákazník, v případě uznané reklamace bude zákazníkovi kompenzováno poštovné v nezbytně nutné výši. 

O obdržení vráceného nebo reklamovaného zboží Vás budeme informovat prostřednictvím emailu. 

O vyřízení reklamace rozhoduje prodávající dle odborného posouzení. Maximálně do 30-ti dnů od obdržení reklamovaného zboží, Vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace, a to prostřednictvím reklamačního protokolu, který Vám zašleme na Vámi udanou adresu.

VII. Záruční podmínky

a. Vážený spotřebiteli, na obuv Peter Legwood poskytujeme záruku 24 měsíců od data zakoupení.

1. Návod na použití a údržbu

Pro Vaši spokojenost s naším výrobkem se držte následujících doporučení.

Při výběru pečlivě zvažte účel, k němuž bude obuv používána. Obuv používejte způsobem v prostředí odpovídajícímu její účelovosti.

Pečlivě vyberte správnou velikost na www.pro-evolution.cz, www.peterlegwood.cz. Pro čištění obuvi Peter Legwood použijte vodu o teplotě max. 40°C s použitím neagresivních prostředků. Protiskluzová funkce je garantována, pokud není opotřeben dezén podrážky.

Obuv Peter Legwood nedávejte do pračky, myčky nádobí, nepoužívejte změkčovače vody, aviváže. Nikdy nedávejte obuv do blízkosti tepelných zdrojů, nevystavujte obuv na přímém slunci a nevystavujte ji vysokým teplotám (nad 40°C), mohlo by dojít k jejímu poškození nebo zničení! Protiskluzová funkce je garantována, pokud není opotřeben dezén podrážky. Záruka se nevztahuje na nedodržení návodu k použití, na barvení obuvi.

Obuv je nutno chránit před chemickými vlivy.

2. Záruku je možno uplatnit

Záruka se vztahuje na vady, které vznikly v průběhu záruční doby prokazatelnou chybou výroby, popřípadě technologického postupu. (Tyto vady se zpravidla projeví již po krátkodobém používání obuvi).

Reklamační řád rozlišuje závady dvojího druhu:

Odstranitelné vady – po posouzení závady a uznání oprávněnosti reklamace Vám bude zboží bezplatně opraveno a vráceno.

Neodstranitelné vady – po posouzení závady a uznání oprávněnosti reklamace Vám bude v případě zjištění, že vadu nelze ani opravou odstranit, nabídnuta výměna za novou obuv nebo vrácení celé kupní ceny.

Posouzení oprávněnosti reklamace a její případné vyřízení trvá nejdéle 30 kalendářních dní od data uplatnění – reklamace – tj. převzetím bot prodávajícím.

3. Záruka se nevztahuje na

změnu obuvi v důsledku nedodržení pokynů uvedených v návodu na používání a údržbu, viz. bod 1.

Veškerou změnu obuvi, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jejího opotřebení způsobeném obvyklým užíváním (viz. zákon č. 136/2002 Sb., § 619, odst.2), nesprávného užívání a neodborného zásahu.

Mechanicky poškozenou obuv a její části. Opotřebení obuvi v důsledku nevhodného výběru a užití.

Obuv, u které byly v záruční době provedeny jakékoliv úpravy a opravy nesouvisející s běžnou údržbou nebo opotřebením obuvi.

b. Záruka na ostatní Zboží

Délka záruční doby odpovídá vždy nejméně minimální délce záruční doby dle občanského zákoníku, případně zvláštních právních předpisů, zpravidla to je 24 měsíců.

Záruční doba začíná běžet od převzetí Zboží Kupujícím. Do záruční doby se nepočítá doba od reklamace Zboží až do doby, kdy je Kupující povinen po skončení záruční opravy Zboží převzít. Kupujícímu bude vydáno potvrzení o tom, kdy Zboží reklamoval, o provedení záruční opravy a o době jejího trvání.

Dojde-li k výměně Zboží za nové, začíná běžet záruční doba znovu od začátku, od převzetí nového Zboží.

VIII. Ochrana osobních údajů

1. Provozovatel prohlašuje, že veškeré údaje osobní povahy (jméno, příjmení, tel.čísla, e-mailovou adresu a poštovní adresu) jsou důvěrné, budou použity pouze pro interní potřebu firmy Pro Evolution s.r.o. a nebudou zveřejněny, poskytnuty třetí osobě či nijak zneužity. Osobní informace jsou shromažďovány z obchodních, logistických, statistických a marketingových důvodů. Informace slouží především jako kontakt na dodávku objednaného zboží nebo služeb nebo k zaplacení příslušné částky. V případě problémů s dodávkou slouží tato informace také k umožnění kontaktu se zákazníkem.

2. Při nakládání s osobními daty se provozovatel zavazuje řídit Zákonem č.101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Pokud nastane obchodní případ, kdy je nutné předat osobní informace zákazníka dodavateli, Pro Evolution s.r.o. se zavazuje, že tyto informace předá až po předchozím odsouhlasení daným zákazníkem. Bez souhlasu není možné jakékoliv informace osobního charakteru předávat.

Zákazník využíváním služeb internetového obchodu www.pro-evolution.czwww.peterlegwood.cz dává souhlas ke shromažďování osobních údajů. Při registraci jsou požadovány základní informace zákazníka, které se dále doplňují při provedení objednávky. Zákazník má právo zažádat o vymazání osobních údajů z databáze (zrušení registrace), a to písemnou formou na objednavky@pro-evolution.cz.

IX. Výměna zboží

Pokud jste si objednali zboží, které Vám nesedí nebo není úplně podle Vašich představ, vyměníme Vám jej za jinou velikost.

Zákazníkovi umožníme výměnu zboží do 14 dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu.

Pokud se rozhodnete pro výměnu, je nutné dodržet tyto základní podmínky:

1. zboží musí být odesláno nejpozději 14. den po fyzickém převzetí zásilky

2. zboží musí být kompletní, neporušené, nepoužité, opatřené visačkami a v originálním obalu, schopné dalšího prodeje

3. zásilka musí obsahovat originál účtenky a přiložen dopis s požadavkem na výměnu zboží, vytiskněte si "Formulář vrácení/výměny zboží

4. zboží nesmí být zasláno na dobírku, v takovém případě nebude převzato!

Zboží je nutné zaslat na adresu centrálního skladu Pro Evolution s.r.o., ul. Mělnická 69/77, Libiš, PSČ 277 11.

Vyměněné zboží bude předáno dopravci do 4 pracovních dnů.

Zásilku ve vlastním zájmu pošlete jako doporučený balík s pojištěním na hodnotu zboží (v případě ztráty, nebo znehodnocení balíku si ho budete moci s podacím lístkem na poště vyreklamovat).

Po přezkoumání neporušenosti zboží bude uskutečněná výměna zboží. Vyměněné zboží Vám bude odesláno na Vaši adresu na dobírku, případně po uhrazení dopředu (proforma) přepravní spol. PPL za cenu dle  aktuálního platného ceníku. Kupující nese náklady spojené se zasláním zboží prodávajícímu.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci, akceptovat požadavek na výměnu a zboží bude vráceno zpět.


X. Dárkový poukaz

Dárkové poukazy můžete použít jen k nákupu zboží v e-shopu www.peterlegwood.cz  a nejsou směnitelné za peníze. Hodnota nákupu přitom musí být stejná nebo vyšší, než je hodnota poukazu. Bude-li hodnota zakoupeného zboží nižší než hodnota poukázky, rozdíl se nevrací. Je-li hodnota zakoupeného zboží vyšší než hodnota poukázky, je nutné rozdíl doplatit.

Při nákupu můžete uplatnit více poukazů/kódů současně.

V případě odstoupení od kupní smlouvy nebo při oprávněné reklamaci vám může být vrácena částka prostřednictvím náhradního poukazu nebo vytvořením adekvátního kreditu pro nákup.

Na každém poukazu je vyznačena jeho platnost-po uplynutí data platnosti se poukaz stává neplatným. Nevyužitý dárkový poukaz nelze vyměnit za jiný, ani jej není možné proplatit, nebo prodloužit jeho platnost.

Jedná se o ceninu, v případě ztráty nemůže být poukaz nijak nahrazen, účtenku o jeho nákupu nelze coby náhradu akceptovat.  Padělání a pozměnění poukazů je zakázáno a trestné podle platného zákona ČR. V případě, že prodávající zjistí neoprávněné použití slevového kódu, nebude sleva aplikována a kupující nemá na slevu žádný nárok.

Při nákupu dárkových poukazů není účtováno DPH. Jeho vyúčtování proběhne až při uplatnění poukazu a dodání zboží, a to dle zákonných předpisů.

Dárkový poukaz nelze použít k úhradě dopravy ani jiné služby.

Kód poukazu je nutné ochránit, jeho použitím v e-shopu přestává poukaz platit. Za ztracené či zcizené kódy neneseme odpovědnost.

XI. Závěrečná ustanovení

1. Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den odeslání elektronické objednávky kupujícím.

2. Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad přijímá veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky, platnou cenu objednaného zboží včetně přepravného či poštovného uvedenou v katalogu Internetového obchodu www.pro-evolution.cz, www.peterlegwood.cz, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak. Odeslanou objednávkou je kupující neodvolatelně vázán.

3. Jakýkoliv spor vzniklý z těchto všeobecných podmínek nebo v souvislosti s nimi bude  s konečnou platností řešit soud v místě sídla firmy Pro Evolution s.r.o.

4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz.

Osoba zodpovědná za provoz obchodu Martin Šebek, e-mail objednavky@pro-evolution.czfakturace@pro-evolution.cz , tel. +420 778 063 477.

Obuv značky Peter Legwood je vyrobena z tzv. EVA směsi. Jedná se o velmi lehký netoxický, antibakteriální materiál nezatěžující životní prostředí. Tento materiál umožňuje dlouhodobé používání obuvi díky jeho optimálním fyzikálně-mechanickým vlastnostem.

Certifikát:

Směs levirex certifikace

Obuv Peter Legwood Dolphin splňuje požadavky normy UNI EN ISO 20347:2012 jako pracovní obuv.

Certifikát:

Obuv Peter Legwood Bull splňuje požadavky normy UNI EN ISO 20347:2012 jako pracovní obuv.

Certifikát:

Bull překlad náhled

Odpovědi na nejčastější dotazy naleznete na této stránce

Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účel registrace uživatelského účtu

1. Udělujete tímto souhlas Společnosti Pro Evolution s.r.o., IČO 24779075 se sídlem ul. Mělnická 69/77, 277 11 Libiš, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddílu C, vložce 173578 (dále jen „Správce“), aby ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení“), zpracovával/a následující osobní údaje:

jméno a příjmení

emailovou adresu

telefonní číslo

fakturační adresu

dodací adresu

historii objednávek

2. Výše uvedené osobní údaje budou zpracovány za účelem:

a. zřízení a administrace uživatelského účtu

b. nabídnutí pohodlnějšího nákupního zážitku

3. Souhlas udělujete na zpracování po dobu 5 let a to za účelem:

 . zřízení a administrace uživatelského účtu, pokud tuto dobu neprodloužíte. K prodloužení dochází aktivním využíváním uživatelského účtu čili při každém přihlášení do uživatelského účtu

a. nabídnutí pohodlnějšího nákupního zážitku

4. Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem osobních údajů, osobní údaje však mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:

Poskytovatel eshopu www.peterlegwood.cz, společnost

MARK 31 s.r.o.

se sídlem:

Na Folimance 2155/15

Vinohrady

120 00 Praha 2

5. Osobní údaje nebudou předány mimo území EU.

6. Souhlas se zpracováním lze vzít kdykoliv zpět, a to zasláním dopisu, emailu s žádostí o odstranění.

7. Vezměte, prosíme, na vědomí, že podle Nařízení máte právo:

vzít souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv zpět, toto zpětvzetí bude mít za následek odstranění uživatelské registrace z databáze včetně s tím spojených osobních údajů

požadovat po Správci informaci, jaké vaše osobní údaje zpracovává

vyžádat si u Správce přístup k vašim zpracovávaným osobním údajům a požadovat jejich kopii

u automatizovaně zpracovaných osobních údajů na jejich přenositelnost

nechat vaše zpracovávané osobní údaje aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení jejich zpracování

požadovat po společnosti výmaz vašich osobních údajů, pokud se nejedná o osobní údaje, které je Správce povinen nebo oprávněn dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů

na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením

v případě pochybností o dodržování povinností souvisejících se zpracováním osobních údajů se obrátit na Správce nebo na Úřad pro ochranu osobních údajů